czwartek, 22 marca 2012

Był Avon-pora na Oriflame

Na wstępie o kosmetyku-później będzie o odchudzaniu.

Otóż jak każda łakoma na promocje kobietka kupiłam
Giordani Gold Age Defying Foundation
Podkład ujędrniający firmy Oriflame
....a dlaczego? Pomyślałam, że to świetna okazja by wypróbować kosmetyk za tak niewielką cenę w megapromocji a następnie przekazać go w podarunku dla Mamy by mogła sobie wyrównać delikatnie koloryt cery.



Ale do rzeczy co wg mnie daje podkład (po 2 tygodniach używania)(aaa moja cera-raczej sucha ze skłonnością do wyprysków, testowany kolor porcelain-najjaśniejszy):

* bardo niewydajny, bardzo bardzo (połowa w 2 tygodnie)
* krycie dość słabe 
* kolor nie ciemnieje w ciągu dnia-pozostaje ten sam
* doskonale nawilża i ładnie ujędrnia ale nie likwiduje zmarszczek
* odnoszę wrażenie, że po ok. 3 godzinach "puder" się ściera a zostaje sam krem ujędrniający
* zapach jak dla mnie taki bazarowy ciut
* cena regularna przerażająca


Jako dobry krem tonujący ok, ale nie jako podkład. dla mnie się nie daje stosunek cena (ta regularna-59zł)/jakość/wydajność bardzo niekorzystna. Dla siebie nie kupię-dla Mamy (jak będzie w sporej promocji)jak najbardziej tak, bo moja Mama nie lubi podkładów-krycie odczuwa jak efekt maski)
Ocena jako podkład-2/10, jako krem tonujący 8/10 :)

A co do odchudzania...odżywiam się mądrze, apetyt jest gigant, motywacji mało, ale zaniżyłam rozmiarówkę ubrania do pracy coby się ta cała motywacja pojawiła :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz