niedziela, 11 marca 2012

Arabskie perfumy w kostce/mydle

Zachęcona przez Ciocię, która wróciwszy z Grecji pokazała mi olejki zapachowe-kupiłam perfumy w kostce (a raczej kosteczce), których skład to właśnie 100% olejków (ponoć całkowicie bez alkoholu).


Wg zapewnień producenta,  zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo-cały dzień. A teraz wg mnie :)
Spośród takich zapachów jak lawenda, santall-korzenny, musk-piżmo, jaśmin, ambre-kakao+wanilia wybrałam ambre czyli mix zapachów świata arabskiego z nutką kakao i wanilki oraz miałam możliwość przetestowania musk-od koleżanki. Mydełka ważą po 18 gram (ok. 3cm x 3cm i 1 cm szerokości), są malutkie i szkoda, że w komplecie nie ma do nich metalowego pudełeczka, w którym można by było je przechowywać. Jeżeli chodzi o trwałość na skórze to faktycznie trzymają się cały dzień, zapachy są bardzo egzotyczne ze średnio denerwującą nutką zapachu...mydła właśnie (musk ma tą nutkę mniej wyraźną a sam zapach ładniejszy)
Zapach najpierw jest intensywny i męczący, rozwijając się jest uroczy, tajemniczy, niczym z baśni z 1001 nocy, by na koniec dnia czuć było właściwie głównie nutę mydła :)
Skóry nie barwi i nie pozostawia tłustych plam, na ubraniach tych plam też o dziwo nie zauważyłam, natomiast maźnięta ciemna bluzka miała jasną mydlaną kreskę-więc lepiej nie używać na ubraniach.
Postanowiłam zapach położyć w pokoju by przyniósł orientalny nastrój, czuć jednak go było jedynie po "miętoszeniu" mydełka, jak jedynie leżał nie był wyczuwalny. Następnie wylądował w szufladzie  z nocną bielizną i to był strzał w 10tkę-szuflady z racji częstego otwierania umożliwiły ekspansję zapachu na ciuchy i pokój.
Czy będę go używać na skórę? Pewnie czasami tak. Czy kupiłabym ten produkt ponownie? Nie (do szafy/szuflad ok ale myślę, że te mydło starczy mi na wieki). Przyznaję 4/10 punktów

PLUSY
+cena - ok 20zł
+wydajność - mega
+trwałość
+różne zastosowania

MINUSY
-zapach (za bardzo wyczuwalna nuta mydła)
-brudzi ubrania
-dostępność
-brak pudełka do przechowywania
-napisy na opakowaniu jedynie po arabsku (brak możliwości wnikliwego sprawdzenia składu)
-mydło musi "pracować" by zapach był wyczuwalny


A co do diety ....to brak mi motywacji....:P wiosno gdzie jesteś??





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz